02.11.2021
Začela se je vseslovenska akcija ozaveščanja o raku mod


Letošnja tema je rak mod, ki je pogostejši med mlajšimi moškimi. Zato je Društvo OnkoMan pripravilo vseslovensko kampanjo, njeno ključno sporočilo pa je: samopregledovanje mod naj postane rutina vsakega moškega, 30 sekund rešuje življenje. življenje.

Rak mod je najpogostejši pri mlajših moških v starosti med 18. in 35 letom, sicer pa je tudi prisoten pri moških do 50. leta starosti. Zaskrbljujoče pa je, da večina moških obišče zdravnika v precej poznem stadiju razvoja bolezni. Za zgodnje odkrivanje in s tem večjo ozdravljivost lahko moški ogromno naredijo sami – s preprosto navado , to je samopregledovanje.

Slovensko onkološko društvo za moške OnkoMan s kampanjo v novembru želi premagati zadržanost moških o tej temi, odpreti širšo razpravo o razširjenosti raka mod ter spodbuditi čim večje število moških, da samopregledovanje mod postane njihova mesečna rutina, saj zgodnje odkrivanje poveča uspešnost zdravljenja raka mod. Matej Pečovnik, predsednik društva OnkoMan je dejal, da so za samopregledovanje, ki odkriva raka v zgodnji fazi, določili le 30 sekund in to ne sme biti preveč, ko gre za življenje. „ Zato dajmo znake bolezni na plan, spoznajmo se z njimi in fantje, čas je za akcijo!“ je pozval Matej Pečovnik.

Že tretje leto zapored, aktivnost Društva OnkoMan podpira in se jim pridružuje Lidl Slovenija. V sklopu svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet bodo tudi tokrat ves november skrbeli za ozaveščanje o preventivi in pomenu samopregledovanja. Od vsake prodane škatle BIO svežih jajc in jajc znamke Naše nam paše, bodo v novembru namenil 10 centov društvu OnkoMan, škatle pa so opremili z nalepkami 'Ne pozabi na jajca'. Ves zbran denar bodo namenili v za podporo delovanaj OnkoMana.


 

IF