Lokalne novice

Tehnične težave ovirajo poslovanje podjetij po svetu, težave tudi v letalskem prometu

Tehnične težave ovirajo poslovanje podjetij po svetu, težave tudi v letalskem prometu

Urban Klančnik

Razlog za t. i. "modri zaslon smrti" naj bi bila pomanjkljiva posodobitev protivirusnega programa podjetja za kibernetsko varnost CrowdStrike, poročajo tuji mediji.

Vpliv na letalski promet in poslovanje

Največ težav se pojavlja na letališčih, kjer prihaja do odpovedi in zamud letov. Potniki po vsem svetu se soočajo z daljšimi čakalnimi dobami, saj se letalske družbe in letališke službe spopadajo s težavami pri prijavi in varnostnih pregledih, ki jih povzročajo okvare računalniških sistemov.

Banke in finančne institucije so prav tako močno prizadete. Sistem za obdelavo transakcij je ponekod zastal, kar je povzročilo zamude pri prenosu sredstev in otežilo dostop do nekaterih storitev. Medijske hiše poročajo o motnjah pri oddajanju in obdelavi vsebin, kar vpliva na njihovo sposobnost pravočasnega zagotavljanja novic in informacij.

Ukrepi za ublažitev posledic

Microsoft je sporočil, da je že sprejel ukrepe za ublažitev posledic te težave. Njihove ekipe delajo na zagotavljanju rešitev za prizadete uporabnike in sodelujejo s podjetjem CrowdStrike, da bi čim prej odpravili napako.

Glavni izvršni direktor podjetja CrowdStrike George Kurtz je potrdil, da je težava posledica napake v posodobitvi. "Težava je bila ugotovljena, izolirana in nameščen je bil popravek," je po poročanju BBC dejal Kurtz. Poudaril je tudi, da ne gre za varnostni incident ali kibernetski napad, kar pomeni, da uporabniki ne bi smeli skrbeti za varnost svojih podatkov.

Reakcije podjetij in uporabnikov

Podjetja po vsem svetu so hitro reagirala na situacijo in vzpostavila alternativne postopke za zagotavljanje nemotenega poslovanja. Veliko podjetij je svoje zaposlene obvestilo o težavi in jim svetovalo, naj začasno ne uporabljajo prizadetih naprav, dokler ne bodo nameščene potrebne posodobitve.

Uporabniki na družbenih omrežjih izražajo frustracije in nezadovoljstvo zaradi nevšečnosti, ki jih povzročajo tehnične težave. Mnoga podjetja so se obrnila na podporo strankam, da bi razjasnila situacijo in ponudila pomoč pri odpravljanju težav.

Perspektive in prihodnji koraki

Tehnična težava, ki je danes prizadela na tisoče naprav, poudarja pomembnost rednega testiranja in preverjanja posodobitev pred njihovo distribucijo. Podjetja za kibernetsko varnost in tehnološki velikani, kot sta CrowdStrike in Microsoft, bodo v prihodnosti verjetno okrepili svoje varnostne protokole in postopke za preprečevanje podobnih incidentov.

Za zdaj se nadaljujejo prizadevanja za čimprejšnjo normalizacijo stanja in obnovitev nemotenega delovanja vseh prizadetih sistemov. Medtem ko podjetja delajo na odpravi napake, uporabniki upajo na hitro rešitev, ki bo zmanjšala motnje v njihovem vsakdanjem življenju in poslovanju.

Incident služi tudi kot opomnik za vse uporabnike tehnologije, da so tehnične težave neizogiben del digitalnega sveta, in da je pripravljenost na hitre in učinkovite reakcije ključnega pomena za ohranjanje stabilnosti in varnosti v poslovanju. (Urban Klancnik, Foto: Pixabay)


 
Prejšnja novica Podjetje Imont d.o.o. Iz Otiškega vrha, industrija kemične obdelave lesa, je zaprlo vrata proizvodnje.
Naslednja novica Pogačar do tretjega slavja na Touru z novo prepričljivo zmago
  • Nazaj na vrh