Na strokovnem srečanju UNESCO pridruženih šol poudarek na kulturi miru in trajnostnem razvoju
V Slovenj Gradcu se je tekom vikenda odvilo dvodnevno strokovno srečanje koordinatorjev, mentorjev in vodij središč slovenskih UNESCO pridruženih šol. Med udeleženci so bili ravnatelji, učitelji in mentorji iz vse Slovenije. Več pa ravnateljica prve osnovne šole Lidija Konečnik Mravljak.
/Portals/0/posnetki/Novinarji posnetki/mRAVLJAK.mp3?ver=Ey847GwfX0u3lxmWE2ymzg%3d%3d
Letošnje srečanje izpostavlja nadaljevanje dela na temo kulture miru in trajnostnega razvoja. Vključuje poudarek na transformativnem izobraževanju, ki učencem ne prinaša le znanja, ampak prispeva k njihovi osebnostni rasti ter spodbuja vrednote, kot so mir, sodelovanje in empatija. To izobraževanje vključuje štiri glavne stebre, med katerimi je ključen steber »učiti se živeti skupaj,« ki poudarja razvoj solidarnosti, spoštovanja in strpnosti.