Lokalne novice

Bo nadgradnja Koroške železniške proge desetletje prepozna?

Bo nadgradnja Koroške železniške proge desetletje prepozna?

Urban Klančnik

Železniško progo med Mariborom in Prevaljami, tako imenovano Koroško progo, ki je bila zgrajena leta 1863, bo država nadgradila v štirih fazah. Z deli bo začela letos.

Dela na progi št. 34 na relaciji Maribor – Prevalje – državna meja, ki je dolga dobrih 82 kilometrov, bodo potekala po sklopih.

Za prvi in drugi sklop; to je nadgradnjo odseka Maribor-Ruše in železniškega trikotnika v Mariboru ter in ureditev odseka Sveti Danijel – Dravograd, je projektna dokumentacija že v izdelavi. Za tretji sklop, ureditev proge na odseku Ruše – Sveti Danijel pa bo v prihodnjih mesecih že objavljena javna objava za izvedbo.

V okviru četrtega sklopa bo Direkcija za infrastrukturo uvedla daljinsko vodenje na celotni progi od Maribora do državne meje in nadgradila signalno varnostne in telekomunikacijske naprave. Projekt bo stal 86,6 milijona evrov in je sofinanciran z evropskimi sredstvi. Komentar Mirko vošner, dolgoletni župan občine Muta in poznavalec razmer.

 

/Portals/0/posnetki/Novinarji posnetki/ZELEZNISKA PROGA KOROSKA daljsa.wav?ver=nO1akWwcKaKqjQARWbZbDQ%3d%3d

 

Na progi je 8 železniških postaj, 17 postajališč, 42 nivojskih prehodov in trije predori. Proga je z Avstrijo povezana preko mejnega prehoda Holmec v smeri proti Celovcu. (Foto: Pixabay)



 
Prejšnja novica OBRAMBOSLOVEC PREBILIČ: Vojna v Ukrajini - Evropa na stranskem tiru
Naslednja novica Spet izjemen uspeh koroških atletinj in atletov
  • Nazaj na vrh