26.06.2019
Znane najboljše poslovne ideje

Pretekli torek so na regionalni razvojni agenciji razglasili rezultate 4. MPIK Natečaja za najboljšo poslovno idejo. Namen MPIK Natečaja je poiskati nove poslovne ideje, ki imajo potencial, da se razvijejo v uspešna podjetja s tržno zanimivimi proizvodi in storitvami. Natečaj je letos ponujal bogate in uporabne nagrade v skupni vrednosti več kot 18.000 €. Glavna novost poleg zvišanega nagradnega sklada je bila možnost prijave ne le za potencialne podjetnike ampak tudi za koroška mikro podjetja, registrirana po 1. 1. 2019.  1. mesto so dodelili Alešu Brumniku za poslovno idejo: LocalTrail.net –za Spletno stičišče, ki povezuje iskalce in ponudnike (lokalne vodnike) adrenalinskih športov in turizma. 2. mesto je dosegla Tina Salčnik s poslovno idejo  Pasji hotel, ki vključuje dnevno in 24 urno varstvo psov, vključno s sprehodi, igro in vadbo.je po oceni pisnih vlog ter ustnih predstavitev izbrala tri zmagovalne poslovne ideje: 3. mesto pa je bilo podeljeno Binetu Uršniku za poslovno idejo Update, butik keramike. Gre za Butik kvalitetnih in trajnostnih izdelkov za adaptacije in novogradnje. Organizator in izvajalec natečaja je RRA Koroška d.o.o. kot vsebinski upravljavec Mrežnega podjetniškega inkubatorja Koroška (MPIK). Pri izvedbi sodeluje z občinami Dravograd, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem in MO Slovenj Gradec kot lastnicami infrastrukture MPIK. Kot donatorji nagrad so sodelovala še podjetja Pristar d.o.o., Revolver d.o.o., Tehit d.o.o. oz. spletna trgovina Printink, Delavska hranilnica d.d., Grafične storitve Mkopija, Marjetica Cerjak s.p. in Kwon d.o.o.

 

KV