07.06.2018
Znani prvi rezultati študije o hitri cesti od Slovenj Gradca do državne meje

Po torkovem sestanku v Ljubljani, ki je bil namenjen predstavitvi preliminarnih rezultatov študije umeščanja tretje razvojne osi , oziroma hitre ceste v prostor na odseku od Slovenj Gradca do Otiškega vrha in od tam do Holmca, v mladinski iniciativi za tretjo os Ravne opozarjajo na nove zaplete. Družba za avtoceste je podpisala pogodbo s projektantom za osek od Velenja do Slovenj Gradca, niso pa še podpisali pogodbe za odsek od Šentruperta do Velenja. Razlog je v tem, ker se ustavno sodišče še ni izreklo o ustavni presoji državnega prostorskega načrta na tem odseku. Kot kaže Koroška še vedno ostaja talec spodnjega dela trase.

Glede trase od Slovenj Gradca do avstrijske meje so bili predstavljene variante , ne pa še ekonomski učinki. Pri tem izračunane prometne obremenitve izkazujejo potrebo po načrtovanju in izvedbi dvopasovne glavne ceste v koridorju 3. razvojne osi. Izdelovalec študije družba Lineal nadalje predlaga načrtovanje štiripasovne ceste na odsekih Slovenj Gradec Otiški vrh Ravne na Koroškem tako, da se rezervira koridor štiripasovnice, izvede pa se kot fazna gradnja. Na odseku Holmec Poljana pa predlagajo rekonstrukcijo obstoječe ceste s povprečno hitrostjo 70 km na uro.

S ciljem maksimalne preusmeritve prometa na nove trase se iščejo nadaljnje optimizacije rešitev ključnih priključkov na glavno traso.

Predstavnik mladinske iniciative je na sestanku opozoril, da se odmikajo roki iz lanskega podpisanega protokola o hitri cesti. Župan občine Prevalje pa je za petek sklical sejo odbora, ki bdi nad gradnjo ceste , s svojimi stališči bodo javnost seznanili po seji.

Na včerajšnjem sestanku so poleg omenjenih med drugimi sodelovali še župani občin Slovenj Gradec, Dravograd in ravne na Koroškem. Končno poročilo bodo predstavili 10 julija.